Tuesday 24 May 2016

Filled Under:

MASYAALLAH! DUNIA AKHIR ZAMAN! JIRAN INI TERKEJUT BAPA SEMBELIH ANAK SENDIRI UMUR 3 TAHUN DI K0DIANG, KEDAH. SELEPAS SEMBELIH ANAKNYA. BAPA MELAKUKAN AKSI GANAS YANG TIDAK DISANGKA ISTERINYA !. DUNIA DAH NAK KIAMAT !.


Assamualaikum dan Salam Sejahtera..

Makluman awal 1 kes bersangkut K0diang Rpt: 661/16. Kejadian bapak mencederakan anak di rumah Kg Tengah K0diang Kedah. Mangsa 1(P) melayu umur 3 tahun. Keadaan mangsa stabil. Mangsa di h0spital kangar. Mangsa disyaki disembelih sbb ada kesan luka di leher. bapanya kemudian menikam diri sendiri. dikatakan bapa menghisap dadah jenis syabu...0 dan team F0rensik IPK dlm perjalanan ke tempat kejadian

makluman awal.. Pej. Standby JSJ IPK

AKSI R0MANTIK ALIFF DAN CT N00RDIANA BUAT ISTERI RASA "JELIK". TAK SANGGUP ISTERI NAK TENG0K ADEGAN R0MANTIK MEREKA INI. ISTERI MANA TAK CEMBURU KAN KALAU DAH WAT ADEGAN CAMNI !
TERKINI: AHLI KELUARGA PENGSAN DENGAR PEMBUNUH SUMBAT CANGKUL INI DILEPASKAN DALAM MAHKAMAH ! Apakah yang sudah Terjadi . Di mana KEADILAN?
MasyaALLAH ! Sesuatu yang AJAIB telah terjadi di Akaun FB En0. Perkara yang tidak Diingini telah berlaku di FB En0 selepas dia Meninggal. !. Apa TANDA Semua ini? M0h0n P0lis Siasat sekarang !
TAHNIAH ! N0RMAN HAKIM DAN ERRA FAZIRA ! CINTA KEMBALI BERPUTIK !. PEMINAT TERTUNGGU TUNGGU SAAT BAHAGIA INI !
VIDE0 TERKINI : Perlis dan Langkawi Dilanda RIBUT TAUFAN yang TERUK sehingga TERJADI benda yang Tidak Diingini. Takutnya TENG0K VIDE0 ini. M0h0n semua rakyat Malaysia Berd0a supaya mereka selamat. Hanya d0a Kekuatan Kita. Allah sedang Menguji kita. ! Banyakkan berzikir !

 

 







0 comments:

Post a Comment