Monday 26 September 2016

Filled Under:

"Walaupun Dia Bukan Pilihan Aku Tapi Setiap Malam Dia Buat Tubuhku Mer0nta Kehangatan!" Kisah Malam Pertama Wanita Ini Dapat Perhatian Umum!


        "Walaupun Dia Bukan Pilihan Aku Tapi Setiap Malam Dia Buat Tubuhku Mer0nta Kehangatan!" Kisah Malam Pertama Wanita Ini Dapat Perhatian Umum!




        Usiaku 24 tahun ketika aku mendirikan rumahtangga dengan suami ku, Beliau sebenarnya bukan lah pilihan ku tetapi atas kehendak 0rang tuaku aku terima sahaja kehendaknya. Aku mempunyai badan yang agak gempal sedikit muka bulat dan berkulit cerah.kalau nak buat perbandingan adala macam kuna pelak0n drama tu. manakala suamiku berbadan besar dan tinggi, berkulit agak gelap memang sebijik macam pelak0n dan penyanyi kum0n.Dihari pernikahan aku x rasa keser0n0kan sebagai se0rang yang hendak berumah tangga hanya kurasa macam biasa je. ialah mungkin perasaan cinta tu tak ujud lagi dalam diri aku. majlis kenduri diadakan secara sederhana tetapi nampaknya agak meriah dan ramailah saudara mara dan kawan-kawanku datang. mereka semua mengucapkan tahniah serta membawa berbagai hadiah.

        menjelang petang setelah ramai tetamu dan saudara mara pulang hatiku telah mula berdebar-debar apa yang harus aku buat nanti dengan suamiku. aku lihat dia dah mula selesai berb0rak dan masuk kedalam bilik. aku mula buat-buat banyak kerja t0la0ng kemas kerusi la. cuci pinggan la dan banyak lagi.

        hingga ditegur 0leh kakak ku. apa kau buatni pegila naik atas kau tu pengantin. Sebenarnya aku dah tak pakai baju pengantin lagi. masa buat kerja-kerja tadi aku dah salin pakai seluar labuh dan baju t lengan panjang. serta bertudung.

        memandangkan haripun dah hapir gelap nak tak dak aku terpaksa juga naik kerumah dan masuk kebilik.kulihat suamiku tengah duduk di katil dengan hanya berkain pelekat tampa baju. aku jadi terkejut, sebab tak pernah teng0k dia dalam keadaan begitu.aku pun dengan malu-malu terus je masuk dan pegi ka almari untuk ambik tuala sebab nak mandi. tiba-tiba kurasa suamiku dah ada ka belakang aku. aku jadi makin gelabah. dengan perlahan aka dapat rasakan yang tangannya telah menyentuh bahuku lalu memusingkan badanku untuk mengadapnya. aku jadi malu dan hanya tunduk sahaja. tetapi perasaan cinta dan sayang masih belum lagi timbul dalam diriku. aku hanya pasrah dan
        membiarkan apa yang bakal berlaku kepada ku. lagipun akunikan isterinya yang sah, jadi terpulanglah apa dia nak buat.

        Setelah itu tangannya yang besar mula menjalar ketengkukku hingga kurasa semua bulu r0ma ku naik. kemudian dia d0ngakkan mukaku dan dengan sepantasnya dia mencium bibirku. terkecut aku sebab inilah kali pertama bibirku dikucup.kemudian mulutnya mula menjalar keseluruh mukaku sampai leherku pun dikucup menyebabkan aku menggeliat kegelian. Kemudian tangannya yang tadi ada dibahu kini telah mula mendarat di bukitku yang kurasa telah mula mengeras.Walaupun masih dibaluti dengan baju dan bra tapi aku dapat merasa sentuhan tangannya yang besar.

        setelah agak puar dig0ny0k dan di g0s0k-g0s0k payu daraku, kini dengan perlahan dia telah membuka bajuku. aku diam dan merelakan sahaja. maka tersembullah bah dadaku yang masih ditutupi bra hitam dan itu pun hanya seketika kerana dengan tiba-tiba ianya telah melurut keluar dari tubuh ku. Kini terserlah buah dadaku. Suamiku kini menikmati keindahan bentuk dan kepejalan buah dadaku. Satu situasi yang tidak pernah kualami. sebelum ini.Suamikudengan lembut menjilat puting susuku , menghisapnya, meny0ny0tnya dan mengigitnya dengan manja dan sedikit rakus. Syahwat hangat menguasai diriku.

        Aku mengeliat kegelian. Tangannya terus menyentuh tundunku yang dipenuhi dengan bulu-bulu yang lebat. Terus terang aku tidak pernah mencukur buluku yang lebat namun aku sering mencucunya dengan pencuci yang selalu kubeli dari temanku.Kemudian sumiku terum membaringkan aku diats katil penganting yang masih kemas dan cantik. dan dengan segera dia menarik seluarku dan seluardalamku sekali gus dan dicampakkanya ditepi katil. aku dengan segera menutup cipapku sebab kulihat suamiku memerhatikan dengan penuh geram. tampa kuduga suamiku mengankat tangan ku dan terus menciumi cipapku .tiba-tiba aku rasa satu kelainnan dan dapat kurasai lidahnya mener0kai kelentit, lurah dan lubang pussyku, sekali lagi rasa ghairah yang tidak b0leh kugambarkan dengan kata-kata menjalar pada seluruh tubuhku. Aku pernah mendengar bab 0ral sex tapi aku tidak pernah terduga akan dilakukan sebegini pada malam pertama
        ini. Rupanya dalam diam suami memiliki kepakaran dan tahu teknik memuaskan wanita.

        Jilatan suamiku ke atas pussyku begitu lama sehingga aku 0rgasm beberapakali dengan menjerit-jerit kuat kerana menikmati nikmat yang amat sangat. Aku kini mula membalas tiap serangan suamiku. Aku mengucup dan lidahku bermain dalam mulutnya. Sedap dan nikmat. Pintu lubang cipapku diketuk, terasa sesuatu yang keras dan besar sedang mengacah-acah. aku men0lak sidikit tubuh suamiku kerana aku rasa agak sakit. Pencarian bertemu. Dapat kurasakan kepala k0te Suamiku ditenang pada sasarannyam lubang farajku! aku sempat menjeling untuk melihat k0tenya memang besar suma nampak
        agak pendek. kemudian kurasa bibir cipapku dikuak 0leh batang suamiku.

        Terasa sakit dan nyilu yang amat sangat, aku mula menangis kerana sakit. tapi suamiku terus saja mener0b0s cipapkur dan batang zakar suamiku kini menujah keluar masuk dalam lubang pukiku secara perlahan-lahan, dan kesakitan yang ku alami tadi kini mula bertukar menjadi kenikmatan. Satu kenikmatan yang tak pernah kurasai. Batang suamiku semakin jauh dan dalam mener0kai farajku dan mulut pukiku cuba mengulum batang suamiku yang besar dan keras itu. Dinding vaginaku yang digesel 0leh kasarnya kulit batang Abang N membuatkan aku merasa geli dan ngilu. Memang batang butuh yang suamiku miliki jauh lebih besar dan tegang dari apa yang aku pernah bayangkan. Akhirnya pangkal kemaluan kami bertaup rapat, terasa farajku
        dipenuhi seluruh batang suamiku. Senakkkk!!!

        suamiku melakukan henjutan perlahan sehingga perlakuan s0r0ng dan tarik menjadi semakin rancak. Pukiku dihentak dengan kuat. Aku merasakan kepala k0te suamiku berdenyut dan mengembang mencecah lalu menujah g-sp0t cipapku. Aku kegelian yang amat sangat. Lubang pukiku berlendir dan lencun. Aku semput nafas dan syahwatku menguasai tubuhku. Setiap kali suamiku mer0d0k butuhnya terasa terper0s0k farajku ke dalam, dan bila di tariknya pula bibir puki ku mengikut keluar semuanya. Dan ketika itu aku mendapat 0rgasmeku.

        Aku cuba mengemut dan kesendatan lubang pukiku agak menyukarkan kerja-kerja mengemut namun suamiku mendesah dan mengerang dan menjerit kecil. Bab aku pula jangan cakaplah. Desah, renggek, raung, jerit dan tangisku, semua bercampur baur bila suamiku terus memp0mpa dan menujah butuhnya dalam pukiku begitu lama. Aku merasa bibir farajku melecet, k0yak dan pedih. Yang penting sebagai se0rang perempuan, aku punya nafsu, aku punya keinginan, persetubuhan bukan hak lelaki sahaja..Jadi apa salahnya aku menikmati peluang yang ada sekarang?

        Sedar tak sedar 30 minit butuh suamiku berendam di dalam tasik farajku. Aku kagum dengan suamiku, aku mencapai multiple 0rgasm dan tubuhku mengejang sekejang-kejangnya beberapa kali .Tiba-tiba dia menjerit dan aku memegang lalu menarik buntut suamiku rapat ke cipapku. Tiba-tiba aku merasa ledakan air mani suamiku ke g-sp0t di lubang pussyku. Hangattt!!! Aku turut menjerit sambil mengucup keras mulut suamiku dengan nafasku yang besar dan kasar. suamiku terus menciumiku sambil membiarkan butuhnya terus berendam di dalam farajku. sesudah itu aku pun terbaring kepuasan dan tampa kusedari aku terlena kerana kepenatan.

        Walaupun pada mulanya aku tak berapa suka dengan suamiku tapi kini aku amat menyayanginya dan a ku seakan menjadi kemaruk. Aku mahu butuh suamiku senantiasa berada dalam pukiku. Walaupun suamiku tak hansem dan badannya p0n besar tapi aku sangat puas dan bahagia dan hingga kini suamiku masih segagah dulu biarpun kami tah mempunyai 4 0rang anak







____________________________________________________________


o   Liability insurance is an imp0rtant aspect 0f an insurance p0licy as it will help t0 pr0tect the business fr0m vari0us l0sses. F0r example, claims c0uld be made against pers0nal injury 0r pr0perty damage caused by empl0yees, pr0ducts 0r services.#
o   Business crime insurance is vital t0 have s0me pr0tecti0n in the case 0f f0rgery, theft, fraud 0r r0bbery. Such criminal activity can have a devastating impact 0n a business, and such crimes (especially 0nline fraud) have bec0me much m0re prevalent in the last five years, as the maj0rity 0f businesses have an 0nline c0mp0nent.#
o   Carg0 and transp0rtati0n features sh0uld be included if the business is inv0lved in any type 0f haulage 0f g00ds. This will c0ver against g00ds that are l0st 0r damaged during transp0rtati0n (whether delivering 0r receiving g00ds).#
o   W0rkers c0mpensati0n insurance sh0uld be a key c0mp0nent 0f a business insurance p0licy. This will ensure that the medical needs 0f the empl0yees are met, sh0uld they g0 thr0ugh an accident 0r disease. It will aid them in a quicker return t0 w0rk where p0ssible, while als0 pr0tecting the business fr0m p0tential lawsuits fr0m current 0r past empl0yees.#
o   When c0mparing insurance pr0viders and premiums in Denver, l00k f0r the reputati0n and experience 0f the insurer as well as the speed 0f pay0ut. It is als0 imp0rtant t0 kn0w the speed at which the claim will be handled, as this c0uld drag the business int0 financial difficulties.#

o   C0mprehensive insurance f0r y0ur business is vital in the current ec0n0mic climate t0 pr0tect the 0rganizati0n and empl0yees. H0wever, each business has very specific needs, and they can vary fr0m 0ne year t0 the next. F0r this reas0n, an annual review 0f the insurance c0verage is highly rec0mmended t0 fully c0ver the business assets. In this sense, an insurance agent in Denver is very useful and can save a business m0ney in the l0ng term.#




0 comments:

Post a Comment