Tuesday 30 August 2016

Filled Under:

Bila Dia Buka Saya Tidak Tahan Untuk Serahkan Tubuh Saya . ." Selepas Diceraikan Akhirnya Zila Buat Pengakuan Jujur Kenapa Sanggup Tiduri Lelaki Itu.. Jangan Terkejut Dengan Apa Zila Cakap



        Penyanyi Zila Seer0n, isteri kepada pelawak Al0ng Cham, mengesahkan sudah tidak bersefahaman bersama suaminya itu.

        Bekas finalis Akademi Fantasia musim keempat itu turut mengakui tidak lagi tinggal sebumbung bersama suaminya sejak beberapa bulan yang lalu.
        Zila atau nama sebenarnya Nur Azilah Seer0n, 28, berkata, sudah empat bulan mereka tidak tinggal bersama dan kini sedang berdepan pr0ses mahkamah difailkan Al0ng membabitkan kes nusyuz.
        "Saya pelik apabila dia failkan saman k0n0nnya saya nusyuz. Sedangkan saya dihalau keluar rumah pada 25 Mac lalu.
        .“Ketika itu, saya keluar bersama anak kami (Ahmad Danial). Tetapi selepas seminggu, dia ambil anak untuk bercuti ke Leg0land dan selepas itu saya tidak dibenarkan bertemu Danial lagi.
        "Saya terlalu rindukan anak saya," katanya  ketika ditemui di majlis rumah terbuka Mawi di Bangi ketika diminta mengulas mengenai dakwaan rumah tangganya dan Al0ng yang dikatakan sedang berantakan.
        Bagaimanapun menurut Zila, dia tetap akan mendapatkan hak penjagaan anak walaupun ia berpihak kepada Al0ng buat masa sekarang.
        "Memang atas persetujuan bersama, anak dijaga 0leh suami. Dan saya hanya dibenarkan bertemu Danial sebulan dua kali dan anak tidak b0leh bermalam bersama saya.
        "Saya mengaku memang tiada apa-apa sekarang untuk menuntut hak saya. Tetapi saya berjanji akan menuntut anak saya apabila saya sudah stabil nanti," katanya tegas.
        Tambah Zila lagi, masalah dalam rumah tangga mereka berpunca daripada sikap Al0ng atau Muhammad Nizamudin Ahmad, 34, yang sering mencari salahnya tanpa alasan kukuh.
        "Tiada apa lagi yang ingin saya katakan. Saya telah mencuba untuk menjadi isteri dan ibu yang terbaik selama enam tahun ini, tetapi di mata dia saya tidak pernah sempurna," katanya sayu.






____________________________________________________________


o   Liability insurance is an imp0rtant aspect 0f an insurance p0licy as it will help t0 pr0tect the business fr0m vari0us l0sses. F0r example, claims c0uld be made against pers0nal injury 0r pr0perty damage caused by empl0yees, pr0ducts 0r services.#
o   Business crime insurance is vital t0 have s0me pr0tecti0n in the case 0f f0rgery, theft, fraud 0r r0bbery. Such criminal activity can have a devastating impact 0n a business, and such crimes (especially 0nline fraud) have bec0me much m0re prevalent in the last five years, as the maj0rity 0f businesses have an 0nline c0mp0nent.#
o   Carg0 and transp0rtati0n features sh0uld be included if the business is inv0lved in any type 0f haulage 0f g00ds. This will c0ver against g00ds that are l0st 0r damaged during transp0rtati0n (whether delivering 0r receiving g00ds).#
o   W0rkers c0mpensati0n insurance sh0uld be a key c0mp0nent 0f a business insurance p0licy. This will ensure that the medical needs 0f the empl0yees are met, sh0uld they g0 thr0ugh an accident 0r disease. It will aid them in a quicker return t0 w0rk where p0ssible, while als0 pr0tecting the business fr0m p0tential lawsuits fr0m current 0r past empl0yees.#
o   When c0mparing insurance pr0viders and premiums in Denver, l00k f0r the reputati0n and experience 0f the insurer as well as the speed 0f pay0ut. It is als0 imp0rtant t0 kn0w the speed at which the claim will be handled, as this c0uld drag the business int0 financial difficulties.#

o   C0mprehensive insurance f0r y0ur business is vital in the current ec0n0mic climate t0 pr0tect the 0rganizati0n and empl0yees. H0wever, each business has very specific needs, and they can vary fr0m 0ne year t0 the next. F0r this reas0n, an annual review 0f the insurance c0verage is highly rec0mmended t0 fully c0ver the business assets. In this sense, an insurance agent in Denver is very useful and can save a business m0ney in the l0ng term.#




4 comments:

  1. tajuk lain isi lain bodohhhhhh

    ReplyDelete
  2. Ayo gabung bersama kami sekarang juga dan rasakan sensasi baru dalam bermain kartu.
    Kami juga Hadir dengan Promo yang menarik yaitu > Bonus Member Baru Depo10.000 Bonus 10%
    Hanya dengan 1 ID anda bisa bermain 6 jenis permainan kartu :
    #?Poker??
    #?Domino??
    #?Ceme??
    #?Ceme keliling??
    #?Livepoker??
    #?Capsasusun?
    www.kenzopoker.com dengan Rp. 100,- sudah bisa beli jackpot Jadi segera daftarkan Diri Anda sekarang dan nikmati permainan fair.
    Apa saja Keuntungan bermain bersama kami di ?#?kenzopoker? :
    - Minimal Deposit Yang sangat Terjangkau Hanya Rp 10.000 dan Withdraw Rp 25.000
    - NO ROBOT 100% murni MEMBER vs MEMBER
    - Jackpot Dengan Total Nominal Ratusan Juta Rupiah
    - Proses Deposit dan Withdraw dengan SUPER CEPAT (CAT : BANK STATUS ONLINE)
    - CS yang selalu siap melayani anda dengan sangat ramah dan baik (FAST RESPON) selama 24jam
    - FASILITAS BANK BCA, BRI, MANDIRI & DANAMON untuk memudahkan Anda dalam melakukan transaksi transfer dana deposit dan penarikan.
    untuk info > PIN BB : 7BF852A9
    atau live silahkan kunjungi web kami DI SINI

    ReplyDelete
  3. Kenzopoker.org Agen Poker QQ Online, Domino99, BandarQ Online

    Minimal Deposit 10 ribu - Bonus New Member 20% -

    Info Lebih Lanjut Dapat Langsung Live Chat di Webkami yang akan di layani dengan Customer Service yang ramah dan Friendly

    ReplyDelete