Tuesday 24 May 2016

Filled Under:

KECOH AKHIRNYA, Fasha Sandha Tidak Dapat Tahan Lagi, Terkeluar Kata-Kata Yang Tidak Sepatutnya Didengar 0leh Jejai ! . Dah Lama Sangat Tahan. Fasha Sandha Tunjuk Siapa Sebenarnya Dirinya ! FUh, Memang Tak Sangka



        Nampaknya kehidupan Fasha Sandha terus hangat dan dilanda pelbagai k0ntr0versi sejak dia bercerai dengan suaminya pada 20 Januari lalu. Terkini, Fasha atau na­ma sebenarnya, Nur Fasha San­dha Hassan, telah meluahkan perasaannya di laman Instagram bagi menyedarkan 'sese0rang' yang didakwanya terlampau taksub dengan kekayaan dan kuasa yang ada.

        "Jangan lupa, kaya atau miskin, tetap masuk kubur yang sama, tiada bezanya. Jadi jangan lupa, negara ada undang-undang, tak kira untuk yang kaya mahupun yang miskin.

        "Kaya, pangkat darjat sekalipun, kalau salah,tetap salah. Jadi tak perlu cuba menidakkan perkara yang tetap salah daripada hukuman dan undang-undang.


        "Sekiranya 'berjaya' menggunakan pangkat dan darjat untuk perkara yang semestinya salah, maka beringatlah, Allah ada, Allah lebih mengetahui dan Allah Maha adil, maka terimalah hukuman yang setimpal daripada Allah yang maha Esa di akhirat kelak. Renung-renung kan," tulis Fasha se0lah memulang paku buah keras.

        Untuk inf0, pada Isnin lalu, Fasha telah membuat lap0ran di Balai P0lis Ampang terhadap bekas suaminya Jejai. Namun dia tidak menjelaskan kenapa lap0ran tersebut dibuatnya dan hanya menyatakan ia sedang dalam siasatan pihak p0lis.

        Sementara itu, semalam Jejai tiba-tiba tampil menafikan dakwaan Fasha dan me­negaskan tindakan undang-undang akan diambil terhadap pihak yang memalukan dirinya. Selain itu, dia juga meminta pihak berkuasa menyiasat sepenuhnya dakwaan yang dia mencer0b0h rumah pelak0n itu.







0 comments:

Post a Comment